Narcisa recunoaste ca a avut noroc sa intre in familia japonezului. De la unchi a invatat sa faca afaceri iar soacra si bunica sotului i-au imbogatit latura artistica. Asa ca, intr-o zi, romancei i-a venit ideea sa se acupe de achizitionarea de tablouri celebre, pietre pretioase rare si vinuri de colectie pentru clientii bogati.
Asa se face ca, la numai 28 de ani, si-a facut un business pe cont propriu iar acum ii imbraca si-i accesorizeaza pe cei mai avuti oameni ai planetei. Brandul creat de ea produce de la genti, si pantofi pentru barbati, pina la cravate si butoni cu pietre pretioase.
Ca sa va faceti o idee, clientii ei sunt cei mai mari bancheri ai lumii, fete regale, vedete. Iar preturile, va avertizez, sunt extrem de mari. Vorbim, de exemplu, de sume de zeci, sute si char milioane de euro.
Oricum ar fi pronuntat, numele ei este asociat acum cu luxul, calitatea si exclusivitatea. Totul a inceput insa in urma cu 15 ani, cind romanca Narcisa Pheres, proaspat adoptata de Japonia, nu era decit o tinara pornita in lume cu un singur gind: sa o cucereasca.
Stia ca nu o sa-i fie usor, asa ca s-a pregatit in detaliu pentru succes. A studiat pe branci despre pietrele pretioase la un respectat institut din Statele Unite si a ajuns specialist in geme rare. A invatat tot ce se poate sti despre moda si design la Milano, iar acum creatiile ei rivalizeaza cu brandurile consacrate din lume.
Munca ei a dat roade. Este celebra in toata lumea. Are magazine in Japonia, Hong Kong, Italia si, in curand, si in Marea Britanie. Dar, desi ii imbraca pe cei mai bogati oameni ai planetei, refuza sa isi faca reclama pe seama lor. Am aflat insa ca acest sacou din catifea stampat cu aur de 24 de karate a fost imbracat chiar de Sir Elton John.
Diamantele rare sunt mare dragoste a Narcisei. Creaza butoni de camasa si bijuterii la care putini romani indraznesc sa viseze.
Narcisa se mindreste cu faptul ca peste 90 de suta dintre clientii sai se intorc intotdeauna in magazin. Brandul ei are o politica aparte: nu promoveaza doar luxul in sine, ci un intreg stil de viata. Clientii sunt condusi la magazin cu limuzina, sunt asteptati cu sampanie iar produsele sunt expuse fara pret. Consumatorii de lux recunosc calitatea.
Asa se face ca Narcisa s-a gandit sa scoata pe piata balene de aur pentru gulerele camasilor. Ideea a prins imediat, chiar daca acestea costa cam cat castiga un roman obisnuit intr-un an. Nici cravatele nu sunt pentru toata lumea.
Toate costumele, camasile, cravatele si bijuteriile sunt facute de mana. Iar materialele exclusiviste sunt alese cu mare grija. Matasea e achizitionata din Como, casmirul tot din Italia, bumbacul din Egipt. Asa se face ca o camasa simpla poate sa coste si 700 de euro iar un sacou 2000. Pentru o mini esarfa un roman obisnuit ar trebui sa munceasca o luna.
Cistigurile cu imbracatul bogatilor lumii sint semnificative, dar pentru Narcisa banii nu sint chiar totul. De fiecare data cand vinde o bijuterie facuta de ea simte ca parca ar renunta la o bucatica din suflet. Chiar daca minunile pretioase iesite din miinile ei ii deschid usi de palate si castele raspindite in toate colturile planetei, designerul nu uita de unde a plecat, iar inima ii bate tot romaneste.
06:00 | Flori insangerate 120 min
|
---|---|
08:00 | Capcana razbunarii 60 min
|
09:00 | Familia 60 min
|
10:00 | Cabo, iluzii in Paradis 60 min
|
11:00 | Stirile Acasa Actualitati 60 min
|
12:00 | Amor real 60 min
|
13:00 | Evadatele 120 min
|
15:00 | Stirile Acasa Magazin 60 min
|
16:00 | Fata cu ochi de onix 60 min
|
17:00 | Sub semnul iubirii 120 min
|
19:00 | Flori insangerate 120 min
|
21:00 | Capcana razbunarii 60 min
|
22:00 | Familia 60 min
|
23:00 | Indragostiti din interes 60 min
|
00:00 | Amor real 60 min
|
01:00 | Capcana razbunarii 75 min
|
02:15 | Inima nu minte 180 min
|
05:15 | Stirile Acasa Magazin 45 min
|
06:00 | Ajutor, ma indragostesc! 120 min
|