Compania de produse cosmetice Estée Lauder s-a implicat într-o campanie de sănătate

Compania de produse cosmetice Estée Lauder s-a implicat într-o campanie de sănătate
Data publicarii: 21 Octombrie 2008

Cea mai mare companie de beauty din Statele Unite ale Americii susţine cercetarea şi combaterea cancerului mamar, sprijinind fundaţiile de profil cu sume fabuloase.

Cea mai nouă metodă de strângere de fonduri este lansarea jurnalului roz semnat Estée Lauder şi Debretts. Jurnalul face parte din proiectul Pink Ribbon, iar celebritatea ce va fi imaginea acestei campanii este Elizabeth Hurley, o persoană implicată în foarte multe activităţi de profil.

Jurnalul este o piesă deosebită, de colecţie, cu foi lucioase. El conţine şi foarte multe informaţii, utile pentru orice femeie urbană. Sfaturi de make-up, de modă, indicaţii preţioase despre sănătate şi stil de viaţă.

Pentru un produs cumpărat, 25 de lire merg spre fundaţiile de cercetare. Până acum, Estée Lauder a donat peste 15 milioane de dolari centrului “The Breast Cancer Research Foundation”, iar donaţiile nu se opresc aici!


Program Acasa TV
  • Joi
  • 06:00 Alaca - iubire si tradare
    120 min
    08:00 Inimi de cenusa
    60 min
    09:00 Drumul catre Soare
    60 min
    10:00 Inima tradata
    60 min
    11:00 Stirile Acasa Actualitati
    60 min
    12:00 Fructul oprit
    60 min
    13:00 Rasarit
    60 min
    14:00 Dallas
    60 min
    15:00 Stirile Acasa Magazin
    60 min
    16:00 Soarta nu pune intrebari
    60 min
    17:00 Darul iubirii
    120 min
    19:00 Alaca - iubire si tradare
    120 min
    21:00 Inimi de cenusa
    60 min
    22:00 Dallas
    60 min
    23:00 Drumul catre Soare
    60 min
    00:00 Fructul oprit
    75 min
    01:15 Inimi singuratice
    180 min
    04:15 Trei surori S3
    105 min
    06:00 Alaca - iubire si tradare
    120 min
Modifică setările cookies