Victor Slav si Bianca Dragusanu, vacanta cu yachtul in Croatia impreuna cu Nicoleta Luciu si sotul ei GALERIE FOTO

Citeste mai mult despre: Victor Slav, Bianca Dragusanu
Data publicarii: 09 Septembrie 2013

Inainte de nunta care va avea loc pe 29 septembrie, Victor Slav si Bianca Dragusanu au profitat de cateva zile libere si s-au bucurat de mare si soare in Croatia, alaturi de nasii lor Nicoleta Luciu si Zsolt Csergo.

Cei patru au avut parte de o escapada de vis cu yachtul, au vizitat insulele din zona, s-au relaxat la plaja si s-au infruptat cu specialitati gastronomice ale locului. “Pentru noi a fost inedit pentru ca nici eu, nici Bianca nu am mai fost intr-o astfel de vacanta petrecuta practic la bordul yachtului. A fost o croaziera de vis, ne-am oprit pe mai multe insule pe care le-am vizitat, am facut plaja, am inotat. Mi-a placut aceasta libertate de a ancora in orasul pe care doresti sa-l vizitezi, apoi seara sa pleci inapoi pe mare. Plus ca privelistea de care ai parte iti taie rasuflarea”, a povestit prezentatorul rubricii “Vremea”.

Desi raul de mare ii da uneori de furca, Victor Slav spune ca de data aceasta nimic nu i-a perturbat vacanta: “Nasul este un foarte bun capitan si a avut grija ca finului sa nu i se faca rau”, glumeste acesta. La randul ei, Nicoleta Luciu marturiseste ca s-a simtit excelent in prima vacanta petrecuta impreuna cu viitorii ei fini: “Este primul concediu pe care l-am petrecut impreuna cu Bianca si Victor. Ne-am distrat pe cinste, am facut plaja, ne-am plimbat, iar seara am stat pe terasa la povesti. Sunt doi oameni care se iubesc foarte mult, cu care ne intelegem foarte bine si sunt incantata ca ne-au ales ca nasi. Este primul cuplu pe care il cununam”, spune Nicoleta.

Dupa Roma si Istanbul, aceasta este a treia vacanta pe care Victor si Bianca o petrec impreuna. ”Ne-am intors cu multe amintiri frumoase”, recunoaste Victor. ”Am mancat multe fructe de mare, pe care Bianca le adora, am facut plaja, ne-am distrat cu nasii nostri, am vizitat casa lui Marco Polo, am cumparat suveniruri si am inotat in cea mai limpede si curata apa pe care am vazut-o vreodata”, a mai spus acesta.

Program Acasa TV
    01:15 Leylifer
    02:15 Sarutul otravit
    150 min
    04:45 Ce se intampla, doctore?