Artificiu de marketing. Care este adevaratul motiv pentru care retailerii afiseaza preturi care se termina in 99

Artificiu de marketing. Care este adevaratul motiv pentru care retailerii afiseaza preturi care se termina in 99
Citeste mai mult despre: marketing, incont.ro, retailer
Data publicarii: 09 August 2011

De cate ori nu te-ai plimbat printre rafturile unui hipermarket sau ale unei librarii doar ca sa constati ca toate produsele aflate la reducere costa 20,99 de lei ori 14,99 de lei. Iata ca specialistii au si o explicatie pentru aceste preturi mici, in aparenta.  

Consumatorii vor cumpara mai mult, increzatori fiind ca platesc mai putin. Potrivit profesorului de marketing Eric Anderson, din cadrul Northwestern University, si profesorului Duncan Simester, de la Sloan School of Management din cadrul M.I.T, retailerii isi rezerva anumite preturi care se termina in 9 sau 99 pentru produsele aflate in perioada de reduceri. In schimb, preturile celorlalte haine au cifre rotunde pentru a nu fi confundate cu produse de calitate indoielnica.

Afla mai multe detalii despre asta pe incont.ro.


Program Acasa TV
  • Vineri
  • 06:00 Flori insangerate S2
    120 min
    08:00 Fie ce-o fi!
    120 min
    10:00 Dragoste de neinvins
    60 min
    11:00 Stirile Acasa Actualitati
    60 min
    12:00 Dreptul la iubire
    60 min
    13:00 Ingerul razbunarii
    120 min
    15:00 Stirile Acasa Magazin
    60 min
    16:00 Fata cu ochi de onix
    60 min
    17:00 Dragoste amara
    120 min
    19:00 Flori insangerate S2
    120 min
    21:00 Fie ce-o fi!
    120 min
    23:00 Trei surori S3
    60 min
    00:00 Dreptul la iubire
    60 min
    01:00 Flori insangerate S2
    135 min
    03:15 Leylifer
    120 min
    05:15 Stirile Acasa Magazin
    45 min
    06:00 Mai mult decat o familie
    120 min
Modifică setările cookies