Artificiu de marketing. Care este adevaratul motiv pentru care retailerii afiseaza preturi care se termina in 99

Artificiu de marketing. Care este adevaratul motiv pentru care retailerii afiseaza preturi care se termina in 99
Citeste mai mult despre: marketing, incont.ro, retailer
Data publicarii: 09 August 2011

De cate ori nu te-ai plimbat printre rafturile unui hipermarket sau ale unei librarii doar ca sa constati ca toate produsele aflate la reducere costa 20,99 de lei ori 14,99 de lei. Iata ca specialistii au si o explicatie pentru aceste preturi mici, in aparenta.  

Consumatorii vor cumpara mai mult, increzatori fiind ca platesc mai putin. Potrivit profesorului de marketing Eric Anderson, din cadrul Northwestern University, si profesorului Duncan Simester, de la Sloan School of Management din cadrul M.I.T, retailerii isi rezerva anumite preturi care se termina in 9 sau 99 pentru produsele aflate in perioada de reduceri. In schimb, preturile celorlalte haine au cifre rotunde pentru a nu fi confundate cu produse de calitate indoielnica.

Afla mai multe detalii despre asta pe incont.ro.


Program Acasa TV
  • Vineri
  • 06:00 Inima nu minte
    120 min
    08:00 Leylifer
    60 min
    09:00 Scrisoarea de adio
    60 min
    10:00 Nu-i nimeni ca mine
    60 min
    11:00 Stirile Acasa Actualitati
    60 min
    12:00 Esmeralda
    60 min
    13:00 Dragostea si banii
    120 min
    15:00 Stirile Acasa Magazin
    60 min
    16:00 Fata cu ochi de onix
    60 min
    17:00 Iubirea din mine
    120 min
    19:00 Inima nu minte
    120 min
    21:00 Leylifer
    60 min
    22:00 Scrisoarea de adio
    60 min
    23:00 Numele meu e Riza
    60 min
    00:00 Esmeralda
    60 min
    01:00 Leylifer
    75 min
    02:15 Sarutul otravit
    150 min
    04:45 Ce se intampla, doctore?
    30 min
    05:15 Stirile Acasa Magazin
    45 min
    06:00 Pe firul iubirii
    120 min
Modifică setările cookies