Multe dintre vedetele care ne fascinează s-au gândit să ne influeţeze stilul vestimentar, lansând colecţii de care îşi leagă numele, indiferent dacă se implică sau nu în design sau managementul afacerii.
E drept că pentru oamenii cu bani lansarea în aceast domeniu este uneori doar un moft sau o ocazie de a-şi mări câştigurile fianciare, dar, indiferent de motivele care le determină să se lansează în modă, vedetele ne dau astfel o ocazie în plus de a le copia stilul şi, poate, mulţi dintre fani se simt mai apropiaţi de idolii lor atunci când poartă haine sau accesorii recomandate de aceştia.
Jessica Alba, de exemplu, s-a gândit să lanseze o linie de hăinuţe pentru copii, care să fie asemănătoare ţinutelor pe care le poartă părinţii. Jessica Simpson a lansat nu una, ci trei linii de haine, încă din 2005. „JS by Jessica Simpson” cuprinde haine, accesorii şi încălţăminte inspirate de cele purtate de cowboy în filmele western.
Milla Jovovich s-a lăsat influenţată de ţinutele vintage atunci când a ales piesele care sunt vândute prin brand-ul "Jovovich-Hawk".
Jennifer Lopez deţine o companie de modă numită "Sweetface", companie care i-a adus în cont peste 130.000.000 de dolari încă din 2004, înainte de a debuta cu o colecţie care s-a bucurat de aprecierea criticilor după ce a fost prezentată în cadrul evenimentului „New York Fashion Week”. Linia „J Lo” cuprinde astăzi haine pentru copii, haine pentru femei cu orice tip de siluetă, accesorii şi parfumuri.
Pamela Anderson s-a implicat şi ea în lumea modei cu o colecţie de accesorii. De la brăţări şi cercei până la centuri şi curele, vedeta din „Baywatch” este responsabilă cu designul tuturor obiectelor comercializate sub numele ei. În plus, Pamela este o fidelă susţinătoare a grupării PETA, grupare care militează pentru protecţia animalelor, aşa că un procent din vânzări este donat acestei grupări.
Elizabeth Hurley a lansat o linie de costume de baie, intitulată sugestiv „Beach”, o colecţie de costume extrem de sexy şi în acelaşi timp exotice. Linia a fost lansată în aprilie 2005 şi este comercializată exclusiv în Anglia, dar Elizabeth are şi câteva piese comercializate în colaborare cu un brand faimos, care are reprezentanţă şi în Bucureşti, anume Mango.
Christy Turlington este unul dintre modele de succes din generaţia anilor ’90 şi în acelaşi timp o mare amatoare şi practicantă de yoga. Ea s-a implicat în domeniul modei şi ca designer, colaborând cu cei de la Puma pentru a crea linia "Nuala", compusă din ţinute lejere speciale pentru practicarea acestui sport, care se traduce prin „meditaţie în mişcare”.
Elle MacPherson este o altă celebritate care nu face parte din industria modei doar în calitate de model. „Elle MacPherson Intimates” este linia de lenjerie intimă comercializată de peste 12 ani în Anglia şi Australia.
Jaclyn Smith, actriţă cunoscută mai ales pentru rolul din „Charlie’s Angel”, a colaborat cu lanţul de magazine „K-Mart” încă din 1985 şi de atunci s-au vândut peste 40.000.000 de piese care fac parte din colecţiile care îi poartă semnătura.
Hilary Duff este o tânără actriţă şi cântăreaţă de succes care s-a gândit să influenţeze adolescenţii şi în ceea ce priveşte îmbrăcămintea, aşa că şi-a lansat propria linie vestimentară, denumită "Stuff by Hilary Duff”.
Mary-Kate şi Ashley Olsen îşi vând produsele pe care le lansează exclusiv în magazinele Wal-Mart. În afară de haine, ele îşi mai pun semnătura şi pe produse de îngrijire a părului şi chiar cărţi.
Kelly Osbourne s-a lansat în modă în toamna anului 2004. Linia propusă de ea o reprezintă în totalitate şi este realizată în colaborare cu actriţa Ali Barone.
Mandy Moore deţine linia "Mblem" încă din august 2004. Este o linie care se adresează în special adolescenţilor, fiind compusă din ţinute de inspiraţie vintage, foarte feminine.
Pharrell Williams este cunoscut ca rapper, producător şi uneori stilist. Fiind deci un om cu mai multe talente, Williams a lansat şi o ediţie limitată de pantofi sport, speciali pentru tenis, sub numele „Billionaire’s Boys Club”, precum şi o colecţie de ochelari de soare pentru Louis Vuitton.
Sean „P. Diddy” Combs s-a lansat în modă încă din 1998 şi asta i-a adus în cont milioane de dolari, fiind unul dintre cei mai cunoscuţi raperi cu succes în acest domeniu.
Eminem, cunoscut şi drept raperul alb, deţine la rândul său o linie de haine comercializate sub numele „Shady Ltd.”, iar tricourile cu imagini care îl reprezintă pe Eminem în diverse ipostaze costă în jur de 20 de dolari.
Nelly este un alt raper cunoscut care şi-a lasant o colecţie vestimentară. El a ales pentru linia sa de haine numele „Vokal”, pentru că „sunt haine care vorbesc de la sine”.
Snoop Dog este unul dintre fondatorii genului hip-hop şi este la rândul său implicat în domeniul vestimentar încă din 2001. Mai mult, linia sa de haine, „Snoop Dog Cloothing” a primit anul trecut un „Urban Fashion Award”.
50 cent s-a lansat de curând în lumea modei prin „G-Unit Clothing Company”, la insistenţele prietenului său Eminem.
Will.i.am, membru al formaţiei Black Eyed Peas, are o colecţie de haine la fel de originale ca şi muzica sa, care pot fi achiziţionate prin reţeaua magazinelor Trrafic din America sub brandul „Shop I.Am”. De altfel, el a studiat designul în cadrul celebrului „Fashion Institute of Design and Merchandising” din Los Angeles.
Justin Timberlake a solicitat ajutorul prietenului său Trace Ayala pentru a pune bazele brandului William Rast, denumit astfel după numele bunicilor celor doi. Colecţia cuprinde ţinute sport de inspiraţie vintage şi se adresează atât femeilor cât şi bărbaţilor.
Victoria Beckam, cunsocută şi drept Posh Spice, a conceput mai întâi o linie de jeans, comercializată prin brandul Rock&Republic, apoi a lansat o colecţie completă, numită „VB”, pentru Harvey Nichols and Harrods. Victoria are în proiect şi o colecţie de genţi.
Gwen Stefani este o adevărată fashion-icon iar colecţia ei de haine şi accesorii este intitulată L.A.M.B. şi a apărut pe piaţă în primăvara lui 2004. Toate piesele comercializate sub brandul L.A.M.B. sunt exponente ale stilului trendy-chic şi uşor excentric al artistei.
Mariah Carey este o altă solistă care a dorit să-şi încerce norocul în domeniul creaţiei vestimentare şi s-a gândit să o facă prin intermediul unei colecţii de lenjerie sexy, numită „Mariah Kiss-Kiss”.
Beyonce va beneficia de ajutorul mamei sale, Tina Knowles, pentru lansarea unei colecţii numite „Couture. Kick. Soul”. Boy George şi-a lansat şi el o colecţie vestimentară denumită „B-Rude”, iar prezentarea ei a avut loc în cadrul evenimentului „New York Fashion Week”.
Lenny Kravitz a colaborat cu Tom Ford, fost designer pentru Gucci, pentru lansarea unei colecţii de lux, comercializată exclusiv în Londra.
Bono, solistul trupei U2, este cunoscut pentru implicarea sa în diverse proiecte cu scopuri umanitare. El este hotărât să salveze omenirea şi planeta, aşa că hainele propuse de el prin colecţia Edun, realizată în colaborare cu un brand cunoscut în rândul producătorilor de denim, anume Rogan, sunt făcute în totalitate din materiale organice.
06:00 | Flori insangerate 120 min
|
---|---|
08:00 | Capcana razbunarii 60 min
|
09:00 | Familia 60 min
|
10:00 | Drumul catre tine 60 min
|
11:00 | Stirile Acasa Actualitati 60 min
|
12:00 | Amor real 60 min
|
13:00 | Evadatele 120 min
|
15:00 | Stirile Acasa Magazin 60 min
|
16:00 | Fata cu ochi de onix 60 min
|
17:00 | Sub semnul iubirii 120 min
|
19:00 | Flori insangerate 120 min
|
21:00 | Capcana razbunarii 60 min
|
22:00 | Familia 60 min
|
23:00 | Indragostiti din interes 60 min
|
00:00 | Amor real 60 min
|
01:00 | Capcana razbunarii 60 min
|
02:00 | Inima nu minte 195 min
|
05:15 | Stirile Acasa Magazin 45 min
|
06:00 | Flori insangerate 120 min
|