Criza financiară nu va afecta preţurile produselor marca Versace

Criza financiară nu va afecta preţurile produselor marca Versace
Citeste mai mult despre: Christian Dior, Louis Vuitton, Versace
Data publicarii: 10 Ianuarie 2009

Deşi criza financiară pare să afecteze toate domeniile, produsele marca Versace nu vor fi mai accesibile pentru publicul larg. Giancarlo Di Risio, purtătorul de cuvânt al brandului, a declarat că Versace înseamnă produse exclusiviste şi asta înseamnă că preţurile vor rămâne pe măsură.

„Vrem să le oferim clienţilor noştri lux adevărat şi nu avem de gând să devenim accesibili pentru orice adoelscentă care vrea să se dea mare pe bulevard că şi-a permis să achiziţioneze poşeta viselor ei pentru numai 300 de euro. Nu ne interesează astfel de clienţi”, a declarat Giancarlo Di Risio.

El a adăugat faptul că nu consideră benefică acţiunea de ieftinire a produselor comercializate de alte branduri de lux. „Dacă scad preţul unei ţinute de seară de la 7.000 de euro la 5.000 de euro, sau dacă vând o geantă de colecţie cu 1.700 de euro în loc de 2.300 de euro, nu fac schimbări prea mari. Dacă astfel de produse ajung să coste doar 500 de ero, însă, asta înseamnă o diferenţă enormă. Scăderea preţului cu 50% pentru produse de lux ruinează o piaţă de desfacere care ar trebui protejată. Produsele high-end nu sunt pentru toată lumea. Pentru mine, cei care aleargă după reduceri sunt foarte diferiţi de clienţii noştri fideli”.

Prin urmare, cei care doresc să achiziţioneze produse de lux marca Versace şi nu au venituri pe măsură vor avea de muncit foarte mult pentru asta sau... vor visa în continuare cu ochii deschişi.

Subiectul a fost abordat în 1992 în filmul „Mrs. Arris Goes To Paris”, cu Angela Lansbury, Omar Sharif şi Tamara Gorski. Personajul principal, interpretat de Angela Lansbury, o cameristă din Londra anilor ’50, admiră o rochie Christian Dior şi devine atât de obsedată de aceasta încât începe să facă economii „la sânge” pentru o perioadă îndelungată, pentru a şi-o putea permite.

Filmul are un happy-end (lăsând la o parte faptul că o rochie de seară nu poate fi purtată de prea multe ori), dar realitatea nu este la fel simplă, astfel că produsele cu adevărat de lux rămân în continuare o utopie pentru majoritatea dintre noi.

Păstrându-ne respectul pentru coloana vertebrală a celor care au hotărât să menţină ridicate standardele, dacă ne place într-adevăr un model, putem comanda ceva asemănător la croitoreasa locală, fără a cheltui salariul pe luni de zile pentru asta.

Asta, desigur, în ideea că oricum nu ne dă nimeni în judecată în România pentru că am copiat un brand celebru (facem o singură copie, nu vindem mai multe la scară largă, aşa cum au făcut cei de la o firmă cunoscută din ţară când au copiat (contrafăcut) modelele unor eşarfe Luis Vuitton).

 

Program Acasa TV
  • Vineri
  • 06:00 Flori insangerate
    120 min
    08:00 Capcana razbunarii
    60 min
    09:00 Familia
    60 min
    10:00 Cabo, iluzii in Paradis
    60 min
    11:00 Stirile Acasa Actualitati
    60 min
    12:00 Amor real
    60 min
    13:00 Evadatele
    120 min
    15:00 Stirile Acasa Magazin
    60 min
    16:00 Fata cu ochi de onix
    60 min
    17:00 Sub semnul iubirii
    120 min
    19:00 Flori insangerate
    120 min
    21:00 Capcana razbunarii
    60 min
    22:00 Familia
    60 min
    23:00 Indragostiti din interes
    60 min
    00:00 Amor real
    60 min
    01:00 Capcana razbunarii
    75 min
    02:15 Inima nu minte
    180 min
    05:15 Stirile Acasa Magazin
    45 min
    06:00 Ajutor, ma indragostesc!
    120 min
Modifică setările cookies