Imaginile pentru promovare au fost realizate într-o vilă din Beverly Hills de către fotograful Mario Sorrenti. Nu este pentru prima dată când super-modelul de origine braziliană reprezintă imaginea unui brand cunoscut. Ea a mai promovat până acum şi nume ca Balenciaga, Versace, Christian Dior, Dolce&Gabbana sau Louis Vuitton.
Purtătorii de cuvânt ai companiei au declarat că sunt extrem de incântaţi că sunt promovaţi de o persoană care reprezintă cu adevărat genul de femeie cărora li se adresează produsele marca Rampage, adică o femeie frumoasă, sexy, independentă şi încrezătoare în forţele proprii.
Gisele Bündchen este la ora actuală modelul cel mai bine plătit din lume, având o avere estimată la 150 de milioane de de dolari. Din 1999, de când a apărut pentru prima dată pe coperta unei reviste foarte cunoscute, ea a ajuns şi modelul cu cele mai multe apariţii pe copertele revistelor.
Fotografiile făcute pentru promovare, precum şi spotul publicitar, pot fi văzute pe site-ul oficial al brandului, http://www.rampage.com/
| 06:00 | Flori insangerate S3 105 min
|
|---|---|
| 07:45 | Inimi de cenusa 60 min
|
| 08:45 | Drumul catre Soare 75 min
|
| 10:00 | Inima tradata 60 min
|
| 11:00 | Stirile Acasa Actualitati 60 min
|
| 12:00 | Fructul oprit 60 min
|
| 13:00 | Jocuri de putere si pasiune 60 min
|
| 14:00 | Dallas 60 min
|
| 15:00 | Stirile Acasa Magazin 60 min
|
| 16:00 | Soarta nu pune intrebari 60 min
|
| 17:00 | Curajul de a te iubi 120 min
|
| 19:00 | Flori insangerate S3 120 min
|
| 21:00 | Inimi de cenusa 60 min
|
| 22:00 | Dallas 60 min
|
| 23:00 | Drumul catre Soare 60 min
|
| 00:00 | Fructul oprit 60 min
|
| 01:00 | Flori insangerate S3 105 min
|
| 02:45 | Trei surori S3 90 min
|
| 04:15 | Doctorul casei 60 min
|
| 05:15 | Stirile Acasa Magazin 45 min
|
| 06:00 | Santa Diabla 120 min
|