Conceptul pe care se bazează întreaga campanie publicitară este unul "Marilyn Monroe style", iar linia de makeup va ieşi pe piaţă în această primăvară.
"Noi percepem machiajul asemeni unui accesoriu. Am lucrat la această linie de makeup la fel de intens şi cu la fel de multă plăcere ca la o colecţie vestimentară. Machiajul trebuie purtat în funcţie de starea de spirit!" a declarat Stefano Gabbana pentru WWD.
Rujurile din această colecţie vor avea aromă de trandafir: "Am vrut să facem ceva original. Eu şi Domenico ne-am amintit cum, în copilărie, dechizând portfardurile mamelor noastre eram impresionaţi de aroma rujurilor. Şi, mai mult, am observat că atunci când îşi cumpără un produs de makeup, femeile îl miros mai întâi!", a adaugat Gabbana.
Cât despre noua lor imagine, designerii au mărturist la unison: "Scarlett este o femeie sigură pe ea. Este foarte frumoasă şi boemă. E clar stilul Dolce & Gabbana!".
Pe Scarlett Johansson o puteţi vedea duminică, 1 februarie, de la ora 21:30, la Cinema Acasă, în comedia "Jurnalul unei dădace".
| 06:00 | Alaca - iubire si tradare 120 min
|
|---|---|
| 08:00 | Inimi de cenusa 60 min
|
| 09:00 | Drumul catre Soare 60 min
|
| 10:00 | Inima tradata 60 min
|
| 11:00 | Stirile Acasa Actualitati 60 min
|
| 12:00 | Fructul oprit 60 min
|
| 13:00 | Jocuri de putere si pasiune 60 min
|
| 14:00 | Dallas 60 min
|
| 15:00 | Stirile Acasa Magazin 60 min
|
| 16:00 | Soarta nu pune intrebari 60 min
|
| 17:00 | Curajul de a te iubi 120 min
|
| 19:00 | Alaca - iubire si tradare 120 min
|
| 21:00 | Inimi de cenusa 60 min
|
| 22:00 | Dallas 60 min
|
| 23:00 | Drumul catre Soare 60 min
|
| 00:00 | Fructul oprit 60 min
|
| 01:00 | Inimi singuratice 210 min
|
| 04:30 | Trei surori S3 90 min
|
| 06:00 | Santa Diabla 120 min
|