Conceptul pe care se bazează întreaga campanie publicitară este unul "Marilyn Monroe style", iar linia de makeup va ieşi pe piaţă în această primăvară.
"Noi percepem machiajul asemeni unui accesoriu. Am lucrat la această linie de makeup la fel de intens şi cu la fel de multă plăcere ca la o colecţie vestimentară. Machiajul trebuie purtat în funcţie de starea de spirit!" a declarat Stefano Gabbana pentru WWD.
Rujurile din această colecţie vor avea aromă de trandafir: "Am vrut să facem ceva original. Eu şi Domenico ne-am amintit cum, în copilărie, dechizând portfardurile mamelor noastre eram impresionaţi de aroma rujurilor. Şi, mai mult, am observat că atunci când îşi cumpără un produs de makeup, femeile îl miros mai întâi!", a adaugat Gabbana.
Cât despre noua lor imagine, designerii au mărturist la unison: "Scarlett este o femeie sigură pe ea. Este foarte frumoasă şi boemă. E clar stilul Dolce & Gabbana!".
Pe Scarlett Johansson o puteţi vedea duminică, 1 februarie, de la ora 21:30, la Cinema Acasă, în comedia "Jurnalul unei dădace".
06:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|
---|---|
08:00 | Lectii de viata 60 min
|
09:00 | Intrebarea Mesei Rotunde S3 primavara 2025 60 min
|
10:00 | Visul unui tort de nunta 120 min
|
12:00 | Secretul meu 180 min
|
15:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|
17:00 | Lectii de viata 60 min
|
18:00 | Sarutul otravit 120 min
|
20:00 | State de Romania 120 min
|
22:00 | Favorul 120 min
|
00:00 | Lectii de viata 60 min
|
01:00 | Intrebarea Mesei Rotunde S3 primavara 2025 60 min
|
02:00 | Sarutul otravit 120 min
|
04:00 | Ce se intampla, doctore? 30 min
|
04:30 | Visul unui tort de nunta 90 min
|
06:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|