De 10 ani, cele mai frumoase povesti prind viata ACASA

De 10 ani, cele mai frumoase povesti prind viata ACASA
Data publicarii: 29 Ianuarie 2008

Povestea a început pe 2 februarie 1998. În 10 ani, ACASĂ a strâns în faţa televizoarelor sute de mii de oameni, oferindu-le cele mai frumoase şi mai premiate telenovele şi seriale străine, de la “Sărmana Maria”, “Minciuna”, “Betty cea urâtă”, “Înger sălbatic”, “Clona”, “Salome”, “Amor Real”, “Inimă sălbatică”, “Rubi”, “Terra nostra” până la seriale americane ca “Sex and The City”, “Fetele Gilmore”, “Al 7-lea cer”.

ACASĂ a reuşit în aceşti ani să creeze adevărate fenomene în România cu producţiile proprii. Mai mult, ACASĂ a creat brand-ul “telenovela românească” şi l-a lansat odată cu “Numai iubirea”, reuşind să adune sute de mii de oameni, care au venit să îşi vadă vedetele preferate şi în pieţele marilor oraşe. Tot ACASĂ a difuzat şi “Lacrimi de iubire” care a generat primul spin off din România, telenovela fiind continuată în filmul de lung metraj cu acelaşi nume şi prezentată şi în romanul omonim lansat pe piaţă.

Preferinţele publicului au fost foarte clare în privinţa produselor difuzate de ACASĂ, astfel încât într-un top al telenovelelor străine difuzate între 2001 şi 2007, realizat pe date furnizate de TNS AGB International, în rândul femeilor cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani, pe primul loc se situează “Salome”, care a înregistrat o medie de audienţă de 11.5 puncte, pe cele 150 de episoade.

Locul 2 este ocupat de producţia braziliană “Clona”, care are o medie de audienţă de 9.9 puncte, pe 250 de episoade difuzate. Iar pe locul al 3-lea se află povestea simpaticei “Betty cea urâtă”, care se poate lăuda cu o medie de audienţă de 9.6 puncte, pe 111 episoade difuzate.

Dintre producţiile româneşti difuzate ACASĂ, pe aceleaşi coordonate oferite de TNS AGB International, “Lacrimi de iubire” s-a clasat pe primul loc, cu o audienţă medie de 9.9 puncte, pe 200 de episoade. A doua şi a treia poziţie au fost ocupate de “Numai iubirea” care a înregistrat o medie 9.8 puncte pe 100 de episoade, iar locul al 3-lea este ocupat de “Inimă de ţigan”, care se află în curs de difuzare, dar care a înregistrat până pe 17 ianuarie o medie de 6.6 puncte pe 70 de episoade difuzate, potrivit datelor furnizate de companiile TNS AGB International şi GFK Romania (companie care difuzează datele de audienţă începând din 1 ianuarie 2008).

În ceea ce priveşte cea mai recentă telenovelă realizată de MediaPro Pictures pentru ACASĂ, “Inimă de ţigan”, din cele 70 de episoade difuzate în perioada 1 octombrie 2007 – 17 ianuarie 2008, 55% au fost lider de piaţă, surclasând toate producţiile aflate pe acelaşi slot orar de difuzare. Episodul cu cea mai mare audienţă din această perioadă a fost cel în care Irina (Andreea Pătraşcu) s-a căsătorit cu Luca (Vlad Zamfirescu) difuzat pe 10 ianuarie, între orele 21:25 – 22:20 cu o medie de 9.8 puncte de audienţă şi o cotă de piaţă de 23.5 %, potrivit datelor furnizate de GFK Romania, în rîndul femeilor cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani din mediul urban.

Mai mult decît atât, mai ales în ultimii ani, ACASĂ a invitat şi a adus în România unele dintre cele mai cunoscute nume din telenovelele străine, iar interesul telespectatorilor s-a reflectat din plin în cifrele de audienţe. Astfel, cele mai vizionate ediţii ale emisiunilor ”Poveştiri adevărate” şi ”De 3 x femeie” au fost cele în care a participat celebra actriţă venezueleană Gabriela Spanic.

Emisiunea ”De 3 x femeie” din 7 decembrie 2004 a avut o medie de audienţă de 11.1 puncte, între orele 21.33 şi 23.35, în rândul femeilor cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani, din mediul urban. Ediţia care a avut-o invitată pe Gabriela a fost de asemenea lider de piaţă şi pe segmentul de populaţie alcătuit din femei şi bărbaţi de toate vârstele din mediul urban (ALL URBAN), target pe care ACASĂ a înregistrat, potrivit TNS AGB International, o medie de audienţă de 9.2 puncte.

Cea mai vizionată ediţie a emisiunii ”Poveştiri adevărate” a avut-o în prim plan tot pe cunoscuta actriţă şi venirea ei în România. Astfel, conform datelor furnizate de compania TNS AGB International, în data de 5 decembrie 2004, în intervalul orar 18.03 - 18.45 Poveştirile au fost lider de piaţă cu o medie de audienţă de 10.4 puncte, pe targetul de populaţie ALL URBAN şi în rîndul femeilor cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani din mediul urban a înregistrat o medie de audienţă de 11.4 puncte.

Cu fiecare an care a trecut, ACASĂ le-a oferit telespectatorilor multe momente şi ocazii în care să viseze, în care să trăiască în lumea magică a poveştilor, unde totul este posibil. Tocmai de aceea, acum, mai mult ca niciodată, cei care vor rămâne ACASĂ vor trăi "10 ani de poveste”.


Program Acasa TV
  • Vineri
  • 05:45 Flori insangerate S2
    120 min
    07:45 Speranta si mandrie
    60 min
    08:45 Inimi singuratice
    75 min
    10:00 Inima tradata
    60 min
    11:00 Stirile Acasa Actualitati
    60 min
    12:00 Dreptul la iubire
    60 min
    13:00 Vise desenate
    60 min
    14:00 Dallas
    60 min
    15:00 Stirile Acasa Magazin
    60 min
    16:00 Vremea iubirii
    60 min
    17:00 Marea si marea iubire
    120 min
    19:00 Flori insangerate S2
    120 min
    21:00 Speranta si mandrie
    60 min
    22:00 Dallas
    60 min
    23:00 Inimi singuratice
    75 min
    00:15 Dreptul la iubire
    45 min
    01:00 Flori insangerate S2
    120 min
    03:00 Capcana razbunarii
    120 min
    05:00 Ce se intampla, doctore?
    15 min
    05:15 Stirile Acasa Magazin
    45 min
    06:00 Mai mult decat o familie
    120 min
Modifică setările cookies