In vacanta de Sarbatori petrecuta in India, Razvan Fodor s-a intalnit cu Dalai Lama

Citeste mai mult despre: Dalai Lama, India, Nepal, Razvan Fodor, Taj Mahal
Data publicarii: 14 Ianuarie 2009

Răzvan Fodor, interpretul lui Nistor în comedia romantică “Îngeraşii”, a petrecut 23 de zile pline de aventură în India unde, într-un templu la graniţa cu Nepalul s-a întâlnit cu Dalai Lama.

Eram cu toată trupa în zona cunoscută sub numele de Caşmir, în vizita la un templu din Dharmsala şi deodată în faţa mea l-am văzut pe Dalai Lama. Sosise acolo pentru comemorarea a doi ani de la uciderea unor tibetani la graniţa cu China. A fost un moment unic în viaţă, am fost profund impresionat de forţa emanată de un om care pare atât de plăpând”, mărturiseşte Răzvan.

În cele trei săptămâni petrecute în India, Răzvan Fodor, împreună cu Alex Fotea, regizorul telenovelei “Regina”, au vizitat mai multe temple, au mers în deşert, au făcut plajă pe celebra plajă din Goa şi au mâncat specialităţi locale: ”A fost un concediu mai mult spiritual decât de relaxare. Când mergi în India la orice pas simţi spiritualitate. Am văzut Taj Mahalul şi am rămas cu gura căscată, am vizitat templele călugărilor, Palatul Vânturilor, am ajuns până la graniţa cu Pakistanul”, spune vedeta ACASĂ.

În expediţia din India, Răzvan a fost însoţit şi de iubita lui: ”Ea a avut ceva reţineri când am anunţat-o unde mergem în vacanţă, dar am reuşit să o conving şi i-a plăcut foarte mult. Adevărul e că India e o ţară plină de savoare, exotism, spiritualitate şi nu ai cum să nu te îndrăgosteşti de ea”, adaugă Răzvan Fodor.

Actorul s-a acomodat cel mai greu cu mâncarea şi cu temperaturile nocturne din India: ”Ziua erau 30 de grade şi noaptea ajungea la 7-8 grade. Era foarte frig şi am suferit pentru că nu exista nicăieri un calorifer, indienii sunt obişnuiţi să trăiască aşa. Nici cu mâncarea nu a fost mai uşor, pentru că localnicii sunt majoritatea vegetarieni, iar mie îmi place carnea. Am mâncat la început tot felul de legume şi fructe şi apoi mi-am luat mâncare adevarată”, spune râzând actorul.

Dupa 23 de zile petrecute în India în compania prietenilor şi a iubitei, Răzvan Fodor s-a întors pe platourile de filmare din Buftea unde, îl va interpreta în continuare pe Nistor, băiatul cel rău din ’’Îngeraşii”.

Program Acasa TV
    02:30 Intrebarea Mesei Rotunde
    03:30 Lectii de viata
    45 min
    04:15 Ce se intampla, doctore?