„E o colectie dedicata Mexicului meu iubit, oamenilor de acolo”, a declarat cantreata care invata candva femeile ce inseamna „Amor a la Mexicana”.
Linia vestimentara este destinata sezonului toamna-iarna 2010-2011 si include piese confectionate din denim procesat special pentru a arata asa cum a vrut artista, cu un design care are finisaje casual.
Thalia a dorit ca in piese sa se regaseasca si detalii masculine, precum si accesorii pentru par cu aplicatii din argint si paiete.
Nu e prima data cand Thalia se implica intr-un astfel de proiect. Ea a mai lansat o colectie vestimentara in trecut, pentr K-Mart.
Imaginile de mai jos fac parte din campania publicitara a colectiei.
06:00 | Flori insangerate 120 min
|
---|---|
08:00 | Capcana razbunarii 60 min
|
09:00 | Familia 60 min
|
10:00 | Cabo, iluzii in Paradis 60 min
|
11:00 | Stirile Acasa Actualitati 60 min
|
12:00 | Amor real 60 min
|
13:00 | Evadatele 120 min
|
15:00 | Stirile Acasa Magazin 60 min
|
16:00 | Fata cu ochi de onix 60 min
|
17:00 | Sub semnul iubirii 120 min
|
19:00 | Flori insangerate 120 min
|
21:00 | Capcana razbunarii 60 min
|
22:00 | Familia 60 min
|
23:00 | Indragostiti din interes 60 min
|
00:00 | Amor real 60 min
|
01:00 | Capcana razbunarii 75 min
|
02:15 | Inima nu minte 180 min
|
05:15 | Stirile Acasa Magazin 45 min
|
06:00 | Ajutor, ma indragostesc! 120 min
|