Artificiu de marketing. Care este adevaratul motiv pentru care retailerii afiseaza preturi care se termina in 99

Artificiu de marketing. Care este adevaratul motiv pentru care retailerii afiseaza preturi care se termina in 99
Citeste mai mult despre: marketing, incont.ro, retailer
Data publicarii: 09 August 2011

De cate ori nu te-ai plimbat printre rafturile unui hipermarket sau ale unei librarii doar ca sa constati ca toate produsele aflate la reducere costa 20,99 de lei ori 14,99 de lei. Iata ca specialistii au si o explicatie pentru aceste preturi mici, in aparenta.  

Consumatorii vor cumpara mai mult, increzatori fiind ca platesc mai putin. Potrivit profesorului de marketing Eric Anderson, din cadrul Northwestern University, si profesorului Duncan Simester, de la Sloan School of Management din cadrul M.I.T, retailerii isi rezerva anumite preturi care se termina in 9 sau 99 pentru produsele aflate in perioada de reduceri. In schimb, preturile celorlalte haine au cifre rotunde pentru a nu fi confundate cu produse de calitate indoielnica.

Afla mai multe detalii despre asta pe incont.ro.


Program Acasa TV
  • Sâmbătă
  • 06:00 Santa Diabla
    120 min
    08:00 Lectii de viata
    60 min
    09:00 Intrebarea Mesei Rotunde S4 toamna 2025
    60 min
    10:00 Luna perfecta
    120 min
    12:00 Pacate din iubire
    180 min
    15:00 Santa Diabla
    105 min
    16:45 Lectii de viata
    60 min
    17:45 Sarutul otravit
    75 min
    19:00 Pariu cu destinul
    60 min
    20:00 Mostenirea
    120 min
    22:00 Acea fata
    120 min
    00:00 Lectii de viata
    60 min
    01:00 Intrebarea Mesei Rotunde S4 toamna 2025
    75 min
    02:15 Mostenirea
    120 min
    04:15 Luna perfecta
    105 min
    06:00 Santa Diabla
    120 min
Modifică setările cookies