Artificiu de marketing. Care este adevaratul motiv pentru care retailerii afiseaza preturi care se termina in 99

Artificiu de marketing. Care este adevaratul motiv pentru care retailerii afiseaza preturi care se termina in 99
Citeste mai mult despre: marketing, incont.ro, retailer
Data publicarii: 09 August 2011

De cate ori nu te-ai plimbat printre rafturile unui hipermarket sau ale unei librarii doar ca sa constati ca toate produsele aflate la reducere costa 20,99 de lei ori 14,99 de lei. Iata ca specialistii au si o explicatie pentru aceste preturi mici, in aparenta.  

Consumatorii vor cumpara mai mult, increzatori fiind ca platesc mai putin. Potrivit profesorului de marketing Eric Anderson, din cadrul Northwestern University, si profesorului Duncan Simester, de la Sloan School of Management din cadrul M.I.T, retailerii isi rezerva anumite preturi care se termina in 9 sau 99 pentru produsele aflate in perioada de reduceri. In schimb, preturile celorlalte haine au cifre rotunde pentru a nu fi confundate cu produse de calitate indoielnica.

Afla mai multe detalii despre asta pe incont.ro.


Program Acasa TV
  • Duminică
  • 06:00 Santa Diabla
    120 min
    08:00 Lectii de viata
    60 min
    09:00 Doctor de bine - Acasa toamna 2025
    30 min
    09:30 ProVerde - Acasa toamna 2025
    15 min
    09:45 iBani - Acasa toamna 2025
    15 min
    10:00 O iarna ca-n povesti
    120 min
    12:00 Taramul sperantei
    180 min
    15:00 Santa Diabla
    120 min
    17:00 Lectii de viata
    60 min
    18:00 Pariu cu destinul
    120 min
    20:00 Mostenirea
    120 min
    22:00 Acea fata
    120 min
    00:00 Lectii de viata
    60 min
    01:00 Inimi singuratice
    195 min
    04:15 Ce se intampla, doctore?
    30 min
    04:45 O iarna ca-n povesti
    75 min
    06:00 Alaca - iubire si tradare
    120 min
Modifică setările cookies