Conceptul pe care se bazează întreaga campanie publicitară este unul "Marilyn Monroe style", iar linia de makeup va ieşi pe piaţă în această primăvară.
"Noi percepem machiajul asemeni unui accesoriu. Am lucrat la această linie de makeup la fel de intens şi cu la fel de multă plăcere ca la o colecţie vestimentară. Machiajul trebuie purtat în funcţie de starea de spirit!" a declarat Stefano Gabbana pentru WWD.
Rujurile din această colecţie vor avea aromă de trandafir: "Am vrut să facem ceva original. Eu şi Domenico ne-am amintit cum, în copilărie, dechizând portfardurile mamelor noastre eram impresionaţi de aroma rujurilor. Şi, mai mult, am observat că atunci când îşi cumpără un produs de makeup, femeile îl miros mai întâi!", a adaugat Gabbana.
Cât despre noua lor imagine, designerii au mărturist la unison: "Scarlett este o femeie sigură pe ea. Este foarte frumoasă şi boemă. E clar stilul Dolce & Gabbana!".
Pe Scarlett Johansson o puteţi vedea duminică, 1 februarie, de la ora 21:30, la Cinema Acasă, în comedia "Jurnalul unei dădace".
06:00 | Flori insangerate S2 120 min
|
---|---|
08:00 | Fie ce-o fi! 60 min
|
09:00 | Trei surori S3 60 min
|
10:00 | Dragoste de neinvins 60 min
|
11:00 | Stirile Acasa Actualitati 60 min
|
12:00 | Dreptul la iubire 60 min
|
13:00 | Ingerul razbunarii 120 min
|
15:00 | Stirile Acasa Magazin 60 min
|
16:00 | Fata cu ochi de onix 60 min
|
17:00 | Dragoste amara 135 min
|
19:15 | Flori insangerate S2 105 min
|
21:00 | Fie ce-o fi! 120 min
|
23:00 | Trei surori S3 60 min
|
00:00 | Dreptul la iubire 60 min
|
01:00 | Flori insangerate S2 135 min
|
03:15 | Familia 120 min
|
05:15 | Stirile Acasa Magazin 45 min
|
06:00 | Flori insangerate S2 120 min
|