Imaginile pentru promovare au fost realizate într-o vilă din Beverly Hills de către fotograful Mario Sorrenti. Nu este pentru prima dată când super-modelul de origine braziliană reprezintă imaginea unui brand cunoscut. Ea a mai promovat până acum şi nume ca Balenciaga, Versace, Christian Dior, Dolce&Gabbana sau Louis Vuitton.
Purtătorii de cuvânt ai companiei au declarat că sunt extrem de incântaţi că sunt promovaţi de o persoană care reprezintă cu adevărat genul de femeie cărora li se adresează produsele marca Rampage, adică o femeie frumoasă, sexy, independentă şi încrezătoare în forţele proprii.
Gisele Bündchen este la ora actuală modelul cel mai bine plătit din lume, având o avere estimată la 150 de milioane de de dolari. Din 1999, de când a apărut pentru prima dată pe coperta unei reviste foarte cunoscute, ea a ajuns şi modelul cu cele mai multe apariţii pe copertele revistelor.
Fotografiile făcute pentru promovare, precum şi spotul publicitar, pot fi văzute pe site-ul oficial al brandului, http://www.rampage.com/
06:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|
---|---|
08:00 | Lectii de viata 60 min
|
09:00 | Intrebarea Mesei Rotunde S3 primavara 2025 60 min
|
10:00 | O vara de vis 120 min
|
12:00 | Secretul meu 180 min
|
15:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|
17:00 | Lectii de viata 60 min
|
18:00 | Mama 120 min
|
20:00 | State de Romania 120 min
|
22:00 | Iubire si razbunare 120 min
|
00:00 | Lectii de viata 60 min
|
01:00 | Intrebarea Mesei Rotunde S3 primavara 2025 60 min
|
02:00 | Mama 135 min
|
04:15 | O vara de vis 105 min
|
06:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|