Imaginile pentru promovare au fost realizate într-o vilă din Beverly Hills de către fotograful Mario Sorrenti. Nu este pentru prima dată când super-modelul de origine braziliană reprezintă imaginea unui brand cunoscut. Ea a mai promovat până acum şi nume ca Balenciaga, Versace, Christian Dior, Dolce&Gabbana sau Louis Vuitton.
Purtătorii de cuvânt ai companiei au declarat că sunt extrem de incântaţi că sunt promovaţi de o persoană care reprezintă cu adevărat genul de femeie cărora li se adresează produsele marca Rampage, adică o femeie frumoasă, sexy, independentă şi încrezătoare în forţele proprii.
Gisele Bündchen este la ora actuală modelul cel mai bine plătit din lume, având o avere estimată la 150 de milioane de de dolari. Din 1999, de când a apărut pentru prima dată pe coperta unei reviste foarte cunoscute, ea a ajuns şi modelul cu cele mai multe apariţii pe copertele revistelor.
Fotografiile făcute pentru promovare, precum şi spotul publicitar, pot fi văzute pe site-ul oficial al brandului, http://www.rampage.com/
| 06:00 | Santa Diabla 120 min
|
|---|---|
| 08:00 | Lectii de viata 60 min
|
| 09:00 | Intrebarea Mesei Rotunde S4 toamna 2025 60 min
|
| 10:00 | Spre Anglia, cu dragoste 120 min
|
| 12:00 | Pacate din iubire 180 min
|
| 15:00 | Santa Diabla 120 min
|
| 17:00 | Lectii de viata 60 min
|
| 18:00 | Sarutul otravit 120 min
|
| 20:00 | Mostenirea 120 min
|
| 22:00 | Acea fata 120 min
|
| 00:00 | Lectii de viata 60 min
|
| 01:00 | Intrebarea Mesei Rotunde S4 toamna 2025 60 min
|
| 02:00 | Mostenirea 120 min
|
| 04:00 | Ce se intampla, doctore? 15 min
|
| 04:15 | Spre Anglia, cu dragoste 105 min
|
| 06:00 | Santa Diabla 120 min
|