Colectia de debut a designerului Adelina Ivan sub propriul nume este una speciala, deoarece reprezinta un punct de intalnire intre arta si moda: o parte din materialele folosite sunt imprimate cu picturile Adelinei Ivan. Artista a absolvit Facultatea de Design la Academia de Arta Bucuresti si a lansat, in urma cu cinci ani, brandul Zasha, o linie de prêt-a-porter in serie mica, care se adreseaza unui public tanar, dinamic si cu imaginatie. Cu acest nou brand se acopera o zona de high-end fashion, care se adreseaza clientelor care pun pret pe individualitate si creatie artistica.
Partener media: The One
In colectia de toamna-iarna 2009, siluetele create de Adelina Ivan sunt neobisnuite, dedicate fetelor si femeilor care prefera stilul urban si tin la originalitate. Daca rochitele negre pot fi purtate cu succes la evenimente care au loc seara, ducand cu gandul la siluetele feminine din filmele SF, cele pe fond alb par desprinse dintr-o carte de povesti, mai ales datorita manecilor voluminoase si a picturilor, care reprezinta de altfel singurele pete de culoare.
Noua colectie este o poveste clasica si moderna in acelasi timp, o colectie-spectacol care balanseaza intre opulenta si taieturi simple si care experimenteaza un alt tip de rafinament, unul foarte purtabil. Sursa de inspiratie a designerului a fost filmul lui Fritz Lang, "Metropolis" (1927). Materialele folosite si stilul croiului formeaza un joc de transparente si texturi cromatice socante pentru cele care s-au obisnuit sa urmeze tendintele clasice, copiate din reviste sau dupa moda strazii. Marcajele umerilor, ale bustului si ale soldurilor conduc la crearea unei siluete ultra-feminine.
Evenimentul a adunat multe celebritati care au fost incantate sa remarce originalitate artistei. Andreea Esca a declarat ca i s-a parut o prezentare de moda reusita si ca a ales ca The One sa fie partener media pentru aceasta prezentare intrucat propunerile cu care vine Adelina Ivan sunt in tendinte si in acelasi timp originale, iar tinutele sunt purtabile. Ea a apreciat in mod deosebit rochitele albe pictate si manecile voluminoase. Andreea este familiarizata si cu produsele comercializate sub brandul Zasha si recunoaste ca i-au placut si acestea, dorindu-le fetelor sa creeze cat mai multe piese frumoase.
Adelina Ivan ne-a povestit ca a lansat acest nou brand pentru un alt tip de target decat cel caruia se adreseaza produsele comercializate sub brandul Zasha. Tinutele din aceasta colectie sunt unicat si au fost realizate manual, cu insertii de pictura, gofraje – detalii care sunt mult mai complicat de realizat, decat cele specifice produselor in serie. Tinutele prezentate in colectie pot fi reproduse dupa dorintele fiecarei cliente in parte. Andreea Esca, de exemplu, a marturisit ca si-ar dori o rochita alba, dar doreste o alta lungime, care sa ii avantajeze mai mult silueta. Materialele folosite au fost naturale, pe baza de bumbac 100%, cu exceptia accesorilor.
06:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|
---|---|
08:00 | Lectii de viata 60 min
|
09:00 | Intrebarea Mesei Rotunde S3 primavara 2025 60 min
|
10:00 | O vara de vis 120 min
|
12:00 | Secretul meu 180 min
|
15:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|
17:00 | Lectii de viata 60 min
|
18:00 | Mama 120 min
|
20:00 | State de Romania 120 min
|
22:00 | Iubire si razbunare 120 min
|
00:00 | Lectii de viata 60 min
|
01:00 | Intrebarea Mesei Rotunde S3 primavara 2025 60 min
|
02:00 | Mama 135 min
|
04:15 | O vara de vis 105 min
|
06:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|