„E o colectie dedicata Mexicului meu iubit, oamenilor de acolo”, a declarat cantreata care invata candva femeile ce inseamna „Amor a la Mexicana”.
Linia vestimentara este destinata sezonului toamna-iarna 2010-2011 si include piese confectionate din denim procesat special pentru a arata asa cum a vrut artista, cu un design care are finisaje casual.
Thalia a dorit ca in piese sa se regaseasca si detalii masculine, precum si accesorii pentru par cu aplicatii din argint si paiete.
Nu e prima data cand Thalia se implica intr-un astfel de proiect. Ea a mai lansat o colectie vestimentara in trecut, pentr K-Mart.
Imaginile de mai jos fac parte din campania publicitara a colectiei.
06:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|
---|---|
08:00 | Lectii de viata 60 min
|
09:00 | Intrebarea Mesei Rotunde S3 primavara 2025 60 min
|
10:00 | Iubitul meu, printul 120 min
|
12:00 | Secretul meu 180 min
|
15:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|
17:00 | Lectii de viata 60 min
|
18:00 | Mama 120 min
|
20:00 | State de Romania 120 min
|
22:00 | Iubire si razbunare 120 min
|
00:00 | Gustul infrangerii 60 min
|
01:00 | Intrebarea Mesei Rotunde S3 primavara 2025 60 min
|
02:00 | Mama 120 min
|
04:00 | Iubitul meu, printul 105 min
|
05:45 | Ce se intampla, doctore? 15 min
|
06:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|