Primele trei editii ale emisiunii au reusit sa livreze un numar de 2221.9 GRP-uri din totalul de 3499.3, ceea ce inseamna 63.5% din oferta pietei de publicitate. Conform GFK Romania, cifrele obtinute de ProTV la nivelul publicului comercial din mediul urban au fost de peste 7 ori mai mari decat cele obtinute de Antena 1 in acelasi interval orar, postul concurent ajungand la un numar de doar 301.9 GRP-uri, adica 8.6% din oferta pietei de publicitate. Si la nivel de grup, CME a ocupa locul 1 la mare distanta de concurenta. In intervalul difuzarii show-ului “Romanii au talent”, grupul CME a livrat pe parcursul celor trei editii ale show-ului un numar de 2419 GRP-uri, ceea ce inseamna 69.1% din piata de publicitate. Cifrele obtinute sunt uriase, avand in vedere ca pe acelasi interval orar trusturile concurente (Intact, Dogan,National, Prima, Realitatea si TVR) la un loc, nu au obtinut decat 24.9% din piata de publicitate.
Citeste mai multe pe www.protv.ro!
06:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|
---|---|
08:00 | Lectii de viata 60 min
|
09:00 | Intrebarea Mesei Rotunde S3 primavara 2025 60 min
|
10:00 | O vara de vis 120 min
|
12:00 | Secretul meu 180 min
|
15:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|
17:00 | Lectii de viata 60 min
|
18:00 | Mama 120 min
|
20:00 | State de Romania 120 min
|
22:00 | Iubire si razbunare 120 min
|
00:00 | Lectii de viata 60 min
|
01:00 | Intrebarea Mesei Rotunde S3 primavara 2025 60 min
|
02:00 | Mama 135 min
|
04:15 | O vara de vis 105 min
|
06:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|