Primele trei editii ale emisiunii au reusit sa livreze un numar de 2221.9 GRP-uri din totalul de 3499.3, ceea ce inseamna 63.5% din oferta pietei de publicitate. Conform GFK Romania, cifrele obtinute de ProTV la nivelul publicului comercial din mediul urban au fost de peste 7 ori mai mari decat cele obtinute de Antena 1 in acelasi interval orar, postul concurent ajungand la un numar de doar 301.9 GRP-uri, adica 8.6% din oferta pietei de publicitate. Si la nivel de grup, CME a ocupa locul 1 la mare distanta de concurenta. In intervalul difuzarii show-ului “Romanii au talent”, grupul CME a livrat pe parcursul celor trei editii ale show-ului un numar de 2419 GRP-uri, ceea ce inseamna 69.1% din piata de publicitate. Cifrele obtinute sunt uriase, avand in vedere ca pe acelasi interval orar trusturile concurente (Intact, Dogan,National, Prima, Realitatea si TVR) la un loc, nu au obtinut decat 24.9% din piata de publicitate.
Citeste mai multe pe www.protv.ro!
06:00 | Flori insangerate 120 min
|
---|---|
08:00 | Capcana razbunarii 60 min
|
09:00 | Familia 60 min
|
10:00 | Cabo, iluzii in Paradis 60 min
|
11:00 | Stirile Acasa Actualitati 60 min
|
12:00 | Amor real 60 min
|
13:00 | Evadatele 120 min
|
15:00 | Stirile Acasa Magazin 60 min
|
16:00 | Fata cu ochi de onix 60 min
|
17:00 | Sub semnul iubirii 120 min
|
19:00 | Flori insangerate 120 min
|
21:00 | Capcana razbunarii 60 min
|
22:00 | Familia 60 min
|
23:00 | Indragostiti din interes 60 min
|
00:00 | Amor real 60 min
|
01:00 | Capcana razbunarii 75 min
|
02:15 | Inima nu minte 180 min
|
05:15 | Stirile Acasa Magazin 45 min
|
06:00 | Ajutor, ma indragostesc! 120 min
|