Diana Dumitrescu, în rochie de epocă la Cannes, aşa cum va purta în viitorul proiect Promance!

Diana Dumitrescu, în rochie de epocă la Cannes, aşa cum va purta în viitorul proiect Promance!
Citeste mai mult despre: Cabral, Diana Dumitrescu, Ingerasii, Inima de tigan, Regina
Data publicarii: 02 Aprilie 2009

Diana Dumitrescu, Doiniţa Oancea şi Cabral s-au întors în ţară ieri după ce s-au aflat câteva zile la Cannes, unde au participat la MIPTV, unul dintre cele mai importante târguri internaţionale de vânzare şi achiţionare de produse de televiziune.

Actorii, împreună cu echipa Promance - companie a MediaPro Pictures, s-au aflat la târg pentru a promova produsele “Regina”, “Îngeraşii”, “Inimă de ţigan” şi prima telenovelă românească de epocă. Succesul înregistrat de producţiile româneşti a fost unul colosal, toţi cei prezenţi la târg, producători din toate colţurile lumii au fost extrem de impresionaţi.

Diana Dumitrescu a îmbrăcat atât vestimentaţia din “Regina”, cât şi o rochie de epocă, pentru că actriţa va interpreta unul dintre personajele din cel mai ambiţios produs românesc: “Am fost foarte fericită când am aflat că am luat castingul pentru prima telenovelă românească de epocă, încă nu pot să vă spun ce rol voi avea, dar sunt mândră că am putut să reprezint şi acest proiect la festivalul de la Cannes. A fost foarte frumos când m-am îmbrăcat în rochia de epoca, mă simţeam ca la Hollywood, cu tone de aparate şi fotografi care se strângeau în jurul meu şi făceau poze”, a declarat Diana Dumitrescu. Cabral a revenit la hainele de arab din “Inimă de ţigan”, iar Doiniţa Oancea a învârtit fustele înflorate de ţigancă. Cu toţii au furat privirile trecătorilor şi au împărţit flyere despre produsele în care joacă.

Cabral îşi aminteşte: “Momentele cele mai simpatice au fost acelea în care oamenii veneau la noi şi până să spunem ceva ne întrebau "You are the ones from Romania, “Gipsy heart”, no?". Şi începeau să ne povestească ei ce ştiau, noi îi completam şi uite-aşa ajungeam la stand să le arătam mai multe... Mai mult, la cocktail, ne-am încins şi s-a cam lăsat cu petrecere, dans, şampanie şi evident... cu muzica. Oamenii nu se aşteptau să vadă două ţigănci frumoase, Diana şi Doiniţa, împreună cu un negru, să danseze de zor şi să chiuie. Până şi vecinii de stand şi-au abandonat treburile şi au venit la petrecere”.

Impactul pe care l-au avut produsele noastre a depăşit şi de această dată aşteptările, vom ajunge şi pe alte continente. Suntem în negocieri cu Africa de Nord şi Orientul Mijlociu pentru “Inimă de ţigan”, “Regina” şi pentru alte producţii MediaPro Pictures, de asemenea s-au arătat interesaţi şi producători din Asia”, declară Anca Truţă, director MediaPro Distribution.

Mai mult decât atât, la standul pe care l-au avut Promance International, MediaPro Distribution zi MediaPro Pictures la Palais des Festivals din Cannes s-au prezentat cei de la Tv Markiza din Slovacia. Ei au difuzat “Inimă de ţigan” din luna septembrie a anului trecut, telenovela a ajuns la final şi a fost lider de audienţă cu absolut toate episoadele. Astfel, slovacii au achiziţionat şi continuarea acestei poveşti de mega succes, “Regina”.

 

Program Acasa TV
  • Joi
  • 06:00 Inima nu minte
    120 min
    08:00 Leylifer
    60 min
    09:00 Scrisoarea de adio
    60 min
    10:00 Nu-i nimeni ca mine
    60 min
    11:00 Stirile Acasa Actualitati
    60 min
    12:00 Esmeralda
    60 min
    13:00 Dragostea si banii
    120 min
    15:00 Stirile Acasa Magazin
    60 min
    16:00 Fata cu ochi de onix
    60 min
    17:00 Iubirea din mine
    120 min
    19:00 Inima nu minte
    120 min
    21:00 Leylifer
    60 min
    22:00 Scrisoarea de adio
    60 min
    23:00 Numele meu e Riza
    60 min
    00:00 Esmeralda
    60 min
    01:00 Leylifer
    75 min
    02:15 Sarutul otravit
    150 min
    04:45 Ce se intampla, doctore?
    30 min
    05:15 Stirile Acasa Magazin
    45 min
    06:00 Inima nu minte
    120 min
Modifică setările cookies