Actorii, împreună cu echipa Promance - companie a MediaPro Pictures, s-au aflat la târg pentru a promova produsele “Regina”, “Îngeraşii”, “Inimă de ţigan” şi prima telenovelă românească de epocă. Succesul înregistrat de producţiile româneşti a fost unul colosal, toţi cei prezenţi la târg, producători din toate colţurile lumii au fost extrem de impresionaţi.
Diana Dumitrescu a îmbrăcat atât vestimentaţia din “Regina”, cât şi o rochie de epocă, pentru că actriţa va interpreta unul dintre personajele din cel mai ambiţios produs românesc: “Am fost foarte fericită când am aflat că am luat castingul pentru prima telenovelă românească de epocă, încă nu pot să vă spun ce rol voi avea, dar sunt mândră că am putut să reprezint şi acest proiect la festivalul de la Cannes. A fost foarte frumos când m-am îmbrăcat în rochia de epoca, mă simţeam ca la Hollywood, cu tone de aparate şi fotografi care se strângeau în jurul meu şi făceau poze”, a declarat Diana Dumitrescu. Cabral a revenit la hainele de arab din “Inimă de ţigan”, iar Doiniţa Oancea a învârtit fustele înflorate de ţigancă. Cu toţii au furat privirile trecătorilor şi au împărţit flyere despre produsele în care joacă.
Cabral îşi aminteşte: “Momentele cele mai simpatice au fost acelea în care oamenii veneau la noi şi până să spunem ceva ne întrebau "You are the ones from Romania, “Gipsy heart”, no?". Şi începeau să ne povestească ei ce ştiau, noi îi completam şi uite-aşa ajungeam la stand să le arătam mai multe... Mai mult, la cocktail, ne-am încins şi s-a cam lăsat cu petrecere, dans, şampanie şi evident... cu muzica. Oamenii nu se aşteptau să vadă două ţigănci frumoase, Diana şi Doiniţa, împreună cu un negru, să danseze de zor şi să chiuie. Până şi vecinii de stand şi-au abandonat treburile şi au venit la petrecere”.
“Impactul pe care l-au avut produsele noastre a depăşit şi de această dată aşteptările, vom ajunge şi pe alte continente. Suntem în negocieri cu Africa de Nord şi Orientul Mijlociu pentru “Inimă de ţigan”, “Regina” şi pentru alte producţii MediaPro Pictures, de asemenea s-au arătat interesaţi şi producători din Asia”, declară Anca Truţă, director MediaPro Distribution.
Mai mult decât atât, la standul pe care l-au avut Promance International, MediaPro Distribution zi MediaPro Pictures la Palais des Festivals din Cannes s-au prezentat cei de la Tv Markiza din Slovacia. Ei au difuzat “Inimă de ţigan” din luna septembrie a anului trecut, telenovela a ajuns la final şi a fost lider de audienţă cu absolut toate episoadele. Astfel, slovacii au achiziţionat şi continuarea acestei poveşti de mega succes, “Regina”.
06:00 | Flori insangerate 120 min
|
---|---|
08:00 | Capcana razbunarii 60 min
|
09:00 | Familia 60 min
|
10:00 | Cabo, iluzii in Paradis 60 min
|
11:00 | Stirile Acasa Actualitati 60 min
|
12:00 | Amor real 60 min
|
13:00 | Evadatele 120 min
|
15:00 | Stirile Acasa Magazin 60 min
|
16:00 | Fata cu ochi de onix 60 min
|
17:00 | Sub semnul iubirii 120 min
|
19:00 | Flori insangerate 120 min
|
21:00 | Capcana razbunarii 60 min
|
22:00 | Familia 60 min
|
23:00 | Indragostiti din interes 60 min
|
00:00 | Amor real 60 min
|
01:00 | Capcana razbunarii 75 min
|
02:15 | Inima nu minte 180 min
|
05:15 | Stirile Acasa Magazin 45 min
|
06:00 | Ajutor, ma indragostesc! 120 min
|