Femeile cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani din mediul urban urmăresc telenovela “Regina” într-un număr tot mai mare, astfel încât între orele 20:29-22:16, ACASĂ a fost lider de audienţă pe acest segment cu o medie de 13.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 29.3%, înregistrând cele mai mari date până în prezent. În acelaşi interval orar, ACASĂ şi PRO TV au înregistrat împreună o cotă de piaţă de 48.6%, cifre care arată că aproape jumătate din televizoare erau deschise pe ACASĂ sau PRO TV.
Şi pe segmentul de populaţie format din femei şi bărbaţi din mediul urban, telenovela a fost Regina audienţelor cu o medie de rating de 11.6 puncte şi o cotă de piaţă de 23.1%. Mai mult, ACASĂ şi PRO TV au înregistrat împreună o cotă de piaţă de 38.6%, ceea ce înseamnă că mai bine de o treime din televizoarele românilor erau deschise pe unul dintre cele două canale. Pe locul trei s-a situat Antena 1 cu o medie de rating de 5.0 puncte şi o cotă de piaţă de 10.0%.
Minutul de aur pe acest segment s-a înregistrat la ora 22:05, cu o medie de rating de 13.9 şi o cotă de piaţă de 27,9%, ceea ce înseamnă că aproximativ 1.600.000 de români urmăreau o discuţie între protagoniştii telenovelei, Diana Dumitrescu şi Bogdan Albulescu.
ACASĂ a continuat să fie lider de audienţă pe segmentul femeilor cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani din mediul urban, în intervalul 22:16- 22:43, când “Poveştirile de noapte” au avut o medie de rating de 5.9 puncte şi o cotă de piaţă de 14.5%, deasupra postului Antena 1, care în acel interval orar difuza telenovela “Fetele marinarului” şi a înregistrat în acel interval o medie de 4.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11.7%.
Minutul de aur atins de “Poveştirile de noapte” a fost la ora 22.27, cu o medie de rating de 7.5 puncte şi o cotă de piaţă de 18.5%. Imaginile inedite de la Carnavalul de aniversate a 11 ani ACASĂ au fost cele ce au captat atenţia telespectatoarelor în acele momente.
Tot în Prime Time, în intervalul orar de maxima audienţă, 19:00-23:00, în rândul persoanelor de toate vârstele din mediul urban, posturile ACASĂ şi PRO TV au înregistrat împreună o cotă de piaţă de 32.1%, cifre care arată că aproape 1 din 3 televizoare erau deschise pe ACASĂ sau PRO TV. Iar pe segmentul de populaţie format din femei cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani din mediul urban, ACASĂ şi PRO TV au înregistrat împreună o cotă de piaţă de 41%, ceea ce înseamnă că aproape jumătate din televizoarele deschise erau pe ACASĂ sau pe PRO TV.
06:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|
---|---|
08:00 | Lectii de viata 60 min
|
09:00 | Intrebarea Mesei Rotunde S3 primavara 2025 60 min
|
10:00 | Pe gustul meu 120 min
|
12:00 | Secretul meu 180 min
|
15:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|
17:00 | Lectii de viata 60 min
|
18:00 | Mama 120 min
|
20:00 | State de Romania 135 min
|
22:15 | Iubire si razbunare 120 min
|
00:15 | Gustul infrangerii 60 min
|
01:15 | Intrebarea Mesei Rotunde S3 primavara 2025 60 min
|
02:15 | Mama 120 min
|
04:15 | Pe gustul meu 105 min
|
06:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|