Astfel, femeile şi bărbaţii de toate vârstele din mediul urban s-au uitat cu toţii la ACASĂ în Prime Time, intervalul de maximă audienţă 19:00- 23:00, când postul a fost lider de audienţă cu o medie de rating de 8,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18,1%. Minutul de aur atins a fost la ora 21:19 când la ACASĂ se uitau aproximativ 1 milion şi jumătate de telespectatori din mediul urban.
Şi în rândul femeilor cu vârste curpinse între 15 şi 49 de ani din mediul urban, ACASĂ a fost lider în Prime Time cu o medie de 10.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 25.0%. Minutul de aur al serii aniversare de 11 ani atins pe acest target a fost la ora 21:19 când ACASĂ a înregistrat un vârf de 16,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 35.3%.
La aniversarea de 11 ani, ACASĂ a făcut cadou telespectatorilor, nu unul, ci 2 episoade din telenovela “Regina”, reuşind în cele 3 ore de difuzare să fie lider incontestbil de audienţă pe toate 3 targeturile importante de populaţie.
Femeile cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani din mediul urban au urmărit cele 2 episoade din “Regina” între orele 20:30 - 23:32, ACASĂ fiind lider de audienţă pe acest segment cu o medie de 13,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 30,5%. Şi pe segmentul de populaţie format din femei şi bărbaţi din mediul urban, ACASĂ a fost lider absolut de audienţă cu “Regina” cu o medie de rating de 10,8 puncte şi o cotă de piaţă de 23,4%.
Mai mult decât atât, la cel de-al doilea episod din “Regina”, între orele 22:00 - 23:00 s-au uitat peste 1.263.000 de femei şi bărbaţi din mediul urban, în timp ce la telenovela “Fiicele marinarului”, difuzată în acelaşi timp la Antena 1 se uitau doar jumătate, adică 595.000 de persoane de toate vârstele din mediul urban.
ACASĂ a continuat să fie lider de audienţă pe cele 3 targeturi importante de populaţie, până aproape de miezul nopţii, când după cele 2 episoade din “Regina”, “Poveştirile de noapte” au transmis live imagini de la Carnavalul 11 ani ACASĂ de la Buftea unde toate vedetele s-au costumat şi s-au distrat până în zori.
Astfel, în rîndul femeilor cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani din mediul urban, ACASĂ a fost lider de audienţă în intervalul 23:33 - 23:52 cu o medie de rating de 5,7 puncte şi o cotă de piaţă de 19,5%. Şi pe targetul format din persoane de toate vârstele din mediul urban ACASĂ a fost lider absolut de audienţă cu o medie de rating de 4,2 şi o cotă de piaţă de 13,9%.
Tot în Prime Time, în intervalul orar 19:00 - 23.00, în rândul persoanelor de toate vârstele din mediul urban, posturile ACASĂ şi PRO TV au înregistrat împreună o cotă de piaţă de 34,1%, cifre care arată că 1 din 3 televizoare erau deschise pe ACASĂ sau PRO TV.
Pe segmentul de populaţie format din femei cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani din mediul urban, ACASA şi PRO TV au înregistrat împreună o cotă de piaţă de 43.7%, ceea ce înseamnă că aproape jumătate din televizoarele deschise erau pe ACASĂ sau pe PRO TV.
06:00 | Ajutor, ma indragostesc! 120 min
|
---|---|
08:00 | Lectii de viata 60 min
|
09:00 | Doctor de bine - Acasa toamna 2024 30 min
|
09:30 | ProVerde - Acasa toamna 2024 15 min
|
09:45 | iBani - Acasa toamna 2024 15 min
|
10:00 | MasterChef 180 min
|
13:00 | Iubiri fara hotar 180 min
|
16:00 | Ajutor, ma indragostesc! 120 min
|
18:00 | Calea spre iertare 120 min
|
20:00 | State de Romania 60 min
|
21:00 | Dragoste in Islanda 120 min
|
23:00 | Indragostiti din interes 60 min
|
00:00 | State de Romania 60 min
|
01:00 | Doctor de bine - Acasa toamna 2024 30 min
|
01:30 | ProVerde - Acasa toamna 2024 15 min
|
01:45 | iBani - Acasa toamna 2024 15 min
|
02:00 | Calea spre iertare 120 min
|
04:00 | Ce se intampla, doctore? 30 min
|
04:30 | Dragoste in Islanda 90 min
|
06:00 | Flori insangerate 120 min
|