Vali Rupiţă a făcut poze cu Barack Obama la muzeul Madame Tussaud - GALERIE FOTO!

Citeste mai mult despre: Barack Obama, Regina, Vali Rupiţă
Data publicarii: 28 Ianuarie 2009

Vali Rupiţă şi soţia lui Monica au petrecut câteva zile de relaxare în Londra, unde interpretul lui Nea Fane din telenovela “Regina”, producţie difuzată ACASĂ de luni până joi, de la ora 20:30, fiind fan al preşedintelui american Barack Obama, nu a ratat ocazia de a se poza alături de favoritul său.

“Am vizitat celebrul muzeu al figurilor de ceară, Madame Tussaud, chiar în ziua în care Obama era învestit în funcţie şi nu puteam rata ocazia să-mi fac o poză alături de primul preşedinte american de culoare, chiar în Biroul Oval. Chiar dacă nu era cel real, m-am simţit ca la Casa Albă, doar că am regretat că a trebuit să părăsim repede locaţia, pentru că noul preşedinte avea o grămada de musafiri”, spune Vali.

Timp de 5 zile, actorul şi soţia lui au locuit într-un cartier rezidenţial situat în apropiere de Hyde Park şi Palatul Buckingham. ”Am avut noroc cu vremea că nu a plouat foarte mult aşa că m-am plimbat în fiecare dimineaţă prin parc, în jurul lacului Serpentine şi am luat micul dejun în stil englezesc”, mărturiseşte cel care îi dă viaţă lui Nea Fane în “Regina”.

În timpul minivacanţei londoneze Vali şi Monica nu au ratat nici o atracţie turistică. “Am ajuns la Buckingam exact în momentul în care se schimba garda, mi s-a părut impresionant. Am mai văzut celebrul Big Ben şi am făcut cumpărături pe faimoasa Oxford Street unde nu se simte deloc că ar exista o criză financiară”, spune amuzat Vali.

Într-una din seri, pe când se afla la restaurant, Vali Rupiţă a fost recunoscut de un grup de români care s-au declarat fani ai telenovelei “Regina” şi care au încercat să afle detalii din culise. ”Mi-au spus că, seară de seară, trăiesc povestea Reginei de acolo din Anglia prin PRO TV International. M-au felicitat pentru rolul meu şi mi-au spus că şi-ar dori foarte mult să îi vadă pe toţi actorii în carne şi oase”, spune actorul.

După vacanţă, Vali s-a întors la filmare, în Buftea, unde nea Fane va avea mult de muncă la barul pe care-l conduce.

Program Acasa TV
    03:00 ProVerde
    03:30 Lectii de viata
    45 min
    04:15 Ce se intampla, doctore?