Dan Cruceru – Prima vacanta cu fiica sa, Sophia Maria FOTO

Dan Cruceru ndash; Prima vacanta cu fiica sa, Sophia Maria FOTO
Citeste mai mult despre: Dan Cruceru, Povestiri adevarate, Sophia Maria
Data publicarii: 23 Iulie 2012

Dan Cruceru, prezentatorul emisiunii “Povestiri adevarate” difuzate de luni pana sambata, de la 16.30, ACASA, a petrecut prima vacanta cu fiica sa: “Eu si sotia mea am petrecut primul concediu cu Sophia Maria. A fost un concediu dedicat ei exclusiv, destinatia aleasa fiind, cred eu, cea mai potrivita pentru un copil de doar 11 luni.”

“Am ales sa mergem pe litoralul romanesc pentru ca era cel mai scurt drum pe care puteam sa-l facem, plecand din Bucuresti. Am vrut ca Sophia sa nu sufere nicio secunda din cauza transportului. Orice alta destinatie i-ar fi creat un disconfort. De exemplu un zbor cu avionul ar fi insemnat, cu tot cu statul in aeroport, cel putin 4-5 ore, pe cand in cel mult 3 ore am ajuns la mare, pitica stand confortabil in scaunul ei special de masina”, povesteste Dan.

Vacanta a fost una reusita pentru amandoi, atat Dan cat si sotia sa au fost foarte incantati sa o aiba alaturi pe Sophia, in prima vacanta petrecuta impreuna: “ Sophiei i-a placut foarte mult tot ce a insemnat litoralul- mare, nisip, dormit pe plaja.Ne-am balacit o gramada, ne-am jucat in nisip. Cum spuneam, concediul a fost dedicat ei, asa ca si orele de stat la plaja au fost atent alese- dimineata, cel tarziu pana in ora 11, si seara, dupa ora 17, pana undeva la ora 21.00".

Prezentatorul emisiunii “Povestiri adevarate” a fost atent la toate detaliile si a ales ce e mai bun pentru fiica sa: “Am incercat sa o ferim pe pitica de orice exces, inclusiv de prea multe raze de soare. In plus, se spune ca multi copii se imbolnavesc la mare din cauza alimentelor consumate. Ei bine, am reusit sa gasim un restaurant exceptional, la care am mancat aproape fiecare masa si Sophia s-a simtit minunat”, adauga Dan.

Cei doi parinti au avut, de asemenea, momente de relaxare deplina, pe care le-au savurat la maxim: “Ne-a ajutat enorm de mult bunica Sophiei, care a fost, de asemenea, cu noi in vacanta. Astfel, seara, dupa ce copilul adormea, eu si Cristina am putut sa ne bucuram si de noptile estivale. Am stat pe terase cu cativa prieteni care ne-au insotit si, intr-o seara, chiar am mers in club cu totii. A fost o performanta pentru noi pentru ca escapadele nocturne aproape ca nu mai exista de un an de cand a aparut Sophia in vietile noastre”, povesteste prezentatorul emisiunii “Povestiri adevarate”, difuzate acasa.

Program Acasa TV
    75 min
    02:15 Sarutul otravit
    150 min
    04:45 Ce se intampla, doctore?