Ioana Maria Moldovan a dat la pastrav de ziua ei – FOTO

Citeste mai mult despre: Ioana Maria Moldovan, pescuit, Povestiri adevarate
Data publicarii: 15 August 2011

Transfagarasanul, cascada si lacul Balea, barajul Vidraru, manastirea Curtea de Arges, Stana de Vale cu renumitul ei izvor de apa naturala, pesterile Scarisoara, Ursilor, Meziad, manastirea Ramet.

Sunt locurile pe care Ioana Maria Moldovan, prezentatoarea “Povestirilor adevarate”, emisiune difuzata de luni pana sambata, de la 16.30, ACASA,  nu le-a ratat in vacanta de vara. Indragostita iremediabil de meleagurile romanesti vedeta a avut parte de o vacanta de vis. ”Unele dintre locuri le-am revazut dupa multi ani, in altele am calcat pentru prima data. Nu a fost o vacanta planificata, ci pur si simplu ne-am hotarat, de pe o zi pe alta, sa ajungem in muntii Apuseni si Fagaras. Nu regret deloc alegerea facuta pe ultima suta de metri, caci ne-am intors cu multe amintiri minunate, mii de poze, am admirat in cei 1800 de km strabatuti cu masina peisaje frumoase, parca pictate si am ajuns in locuri desprinse de realitate”, marturiseste Ioana.

In vacanta de vara vedeta a reusit sa-si invinga o fobie pe care o are din copilarie, raul de inaltime. “La Scarisoara pentru a ajunge la cel mai mare ghetar subteran din Romania, trebuie sa cobori cam 50 de m, pe o poteca ingusta cu scari metalice, prinse in stanca. Coborarea, intr-un decor salbatic, e abrupta si in combinatie cu frica mea de inaltime, a fost o adevarata peripetie pentru mine sa ajung in pestera. Dar am reusit, spre bucuria tuturor celor care faceau parte din grup care m-au aplaudat!

Aventurile au continut in pestera Meziad, unde Ioana a trebuit sa faca fata asaltului miilor de lilieci. ”Adrenalina crestea cand auzeam vocea ghidului, care ne avertiza sa fim atenti ca daca mai facem trei pasi la dreapta sau la stanga, putem cadea cativa metri in gol. A urmat apoi sala de concerte a pesterii, unde rasunau sunetele stridente ale miilor de lilieci. Ghidul ne-a rugat sa folosim cat mai putin lanternele pentru a nu-i deranja. Unii dintre ei insa, erau agitati de prezenta noastra si au inceput un adevarat raid. Ii auzeam, ii simteam cum zburau, parca intrau in mine, e greu de descris in cuvinte ce am trait acolo. Dupa 45 de minute, am iesit teafara si nevatamata la suprafata, dar nu voi uita nicioadata aceasta experienta.

In vacanta Ioana Maria Moldovan si-a serbat si ziua de nastere.  Vedeta ACASA a primit urarea de “La multi ani” intr-un mod inedit. “Mi-a placut surpriza pe care mi-au facut-o cei dragi. Mi-au spus ca mergem sa mancam niste pastravi si cand am ajuns acolo, ma asteptau unditele pregatite. Am stat pe loc toata ziua, dar, din pacate, de data asta nu am prins nici un pastrav. Totusi mi-am facut poza cu cei prinsi de tata si Marian, asa ca amintire…”, spune Ioana.

De marti 16 august, de la 16.30,  Ioana Maria Moldovan se intoarce, cu bateriile incarcate, in studio, alaturi de colegul ei Dan Cruceru, la “Povestiri adevarate”.

Program Acasa TV
    75 min
    02:15 Trei surori
    150 min
    04:45 Ce se intampla, doctore?