Marțea aceasta, Meghan Markle și-a lansat propriul vin rosé, unul dintre cele mai așteptate produse de la As Ever, brandul ei susținut de Netflix. În timp ce site-ul web al brandului s-a pregătit pentru noua lansare, „dulceața” ei de caise a fost în sfârșit disponibilă pentru a fi cumpărată de consumatorii americani. Și, bineînțeles, tabloidele britanice nu au omis să își dea cu părerea și să înceapă o controversă cu privire la numele produsului.
În timp ce produsul de lansare al companiei sale ar trebui să fie inspirat din gemurile pe care Ducesa de Sussex le face acasă, iar Meghan Markle a susținut că produsul este fabricat în Statele Unite, „Mail on Sunday” a dezvăluit că specialitatea din fructe este fabricată într-o fabrică din Illinois, la peste 3.500 de kilometri de Montecito. Surse apropiate soției Prințului Harry au confirmat săptămâna aceasta că ceaiurile și gemurile As Ever au fost fabricate de Republic of Tea - o companie din Illinois care produce amestecuri de ceaiuri în plicuri rotunde - folosind fructe obținute în California și furnizate de un intermediar necunoscut.
În ceea ce privește vinul rosé, acesta ar fi realizat în colaborare cu Fairwinds Estate, o podgorie din Napa Valley.
În aprilie anul trecut, într-un interviu acordat revistei „Fortune”, Meghan Markle a afirmat că toate produsele sale sunt fabricate în Statele Unite, dar în rest a oferit foarte puține detalii despre originea produselor și procesele de fabricație. Potrivit cotidianului „Mirror”, Ducesa de Sussex caută în prezent noi subcontractanți pentru marca sa.
Deși pliculețele de ceai As Ever sunt triunghiulare, nu este surprinzător să găsim brandul Republic of Tea implicat în dezvoltarea produsului. Brandul lui Meghan a fost susținut încă de la început de grupul de produse de consum al Netflix. Această entitate a colaborat adesea cu Republic of Tea pentru a crea produse derivate din seriale, în special în 2022 pentru serialul „The Bridgerton Chronicle”, unde au fost lansate ceaiuri și accesorii speciale.
Meghan Markle și-a lansat brandul în 2024, trimițând borcane de dulceață la 50 de prieteni și cunoscuți ai ei, oameni influenți în sferele lor de activitate. Unii dintre destinatarii celebri, cum ar fi Mindy Kaling, Kris Jenner și Chrissy Teigen, au întors apoi favoarea postând fotografii cu micul lor cadou pe rețelele sociale. Inițial, Meghan Marke a ales să își numească marca American Riviera Orchard, dar a fost nevoită să schimbe tactica când și-a dat seama că un nume asociat cu un teritoriu o va obliga să își fabrice produsele pe teritoriul respectiv. În luna mai, intervievată de Tina Knowles, mama lui Beyoncé care are un podcast, ea a precizat că planul său inițial era să deschidă un butic cochet în piața din Santa Barbara pentru a vinde gemuri produse în cantități mici, adăugând că solicitase chiar un permis de vânzare.
Când produsele au ajuns online, în aprilie 2025, marca și-a schimbat numele. Acum se numește As Ever, iar produsul său de lansare nu este altul decât o „specialitate de fructe tartinabile” din zmeură. Într-o conversație cu Jamie Kern Lima, fondatorul It Cosmetics, Ducesa de Sussex a spus că dorește să extindă gama de disponibilă. „Evident, vor exista și alte colecții. Gândiți-vă la asta un pic ca la colecțiile de încălțăminte sport în ediție limitată.” La începutul lunii iunie, brandul și-a anunțat noul produs cu caise.
FOTO: Instagram
05:45 | Flori insangerate S2 120 min
|
---|---|
07:45 | Speranta si mandrie 75 min
|
09:00 | Inimi singuratice 60 min
|
10:00 | Dragoste de neinvins 60 min
|
11:00 | Stirile Acasa Actualitati 60 min
|
12:00 | Dreptul la iubire 60 min
|
13:00 | Vise desenate 60 min
|
14:00 | Dallas 60 min
|
15:00 | Stirile Acasa Magazin 60 min
|
16:00 | Vremea iubirii 60 min
|
17:00 | Dragostea vietii mele 120 min
|
19:00 | Flori insangerate S2 120 min
|
21:00 | Speranta si mandrie 60 min
|
22:00 | Dallas 60 min
|
23:00 | Inimi singuratice 75 min
|
00:15 | Dreptul la iubire 60 min
|
01:15 | Flori insangerate S2 120 min
|
03:15 | Leylifer 90 min
|
04:45 | Ce se intampla, doctore? 15 min
|
05:00 | Stirile Acasa Magazin 60 min
|
06:00 | Mai mult decat o familie 120 min
|